محل تبلیغات شما

آيا شما در حال روياپردازي براي فرار از شر شرکت و شروع کسب‌وکار خود هستيد؟ آيا با ايده‌هاي مختلف سروکار داريد اما در تلاش براي يافتن موردي هستيد که واقعا شما را جاودانه کند؟ من اينجا هستم تا به شما بگويم که بيش از حد فکر مي‌کنيد. در مسير کسب‌وکار جديدي که به آن علاقه‌منديد، پنج نکته وجود دارد که به شما کمک مي‌کند.

-1 اقدام جانبي يا کار جانبي

در اغلب موارد ادامه دادن کار روزانه‌اي که شروع کرده‌ايد، مفيد است. شما نمي‌خواهيد همه چيز را يک دفعه نمايش دهيد، زيرا تلاش‌هاي جديد اغلب مملو از نااطميناني هستند. قبل از اينکه به‌طور کامل وارد کاري شويد، بايد به‌صورت جزئي با ايجاد اعتمادبه‌نفس، دانش و تجربه، شروع کنيد. اگر بر اساس احساسات شغل خود را ترک کنيد، ممکن است خود را در موقعيت آسيب‌پذيري قرار دهيد. به خودتان زمان بدهيد. اين مساله مهمي است که براي محصول يا خدمتي که ارائه مي‌دهيد بازار را به درستي امتحان کنيد. مطمئن شويد که ايده شما مشکلي را حل مي‌کند يا ارزشي را ايجاد مي‌کند. شما مي‌خواهيد کالا يا خدمات غيرضروري‌اي را ارائه دهيد، اطمينان حاصل کنيد که به تعداد کافي افرادي وجود دارند که به محصول يا خدمت شما نياز دارند و تمايل دارند که براي آن پول خرج کنند. با تمرکز روي کسب‌وکار بالقوه خودتان در شب و آخر هفته‌ها، شروع کنيد. ببينيد که چگونه رشد مي‌کند و توسعه مي‌يابد. وقتي يک کسب‌وکار کوچک را شروع مي‌کنيد اين فرصت را داريد که ببينيد آيا واقعا چيزي هست که موردعلاقه شما باشد يا خير. شما نمي‌خواهيد فقط براي يافتن کسب‌وکاري که در حقيقت آن چيزي نيست که علاقه به انجام آن داشته باشيد، عمر و حساب پس‌اندازتان را صرف کنيد. تفاوت اساسي بين يک پروژه موردعلاقه و يک کسب‌وکار واقعي، فروش‌ها و درآمد است. براي امتحان کردن پايداري کسب‌وکار بالقوه خود، به خودتان زمان بدهيد.

-2با آن مثل يک کسب‌وکار رفتار کنيد

وقتي کسب‌وکار خودتان را شروع مي‌کنيد، باانگيزه و سازمان‌دهي شده باقي ماندن، دشوار است. برخلاف نمونه‌هاي معمول، کارآفرينان متکي به خودشان هستند و کسي نيست که به آنها بگويد چه کاري انجام دهند يا اينکه چه زماني انجام دهند. همچنين تمرکز نکردن يا فراموش کردن اولويت‌هايي که کار جانبي هستند و تاکنون براي شما عايدي نداشته‌اند، آسان است. اين مساله مهمي است که درست از همان ابتدا به تلاش‌هاي جديدتان به‌عنوان يک کسب‌وکار حرفه‌اي نگاه کنيد. درست همانند کاري که هرروز انجام مي‌دهيد، يک برنامه کاري با اهداف هفتگي، براي خود تنظيم کنيد. اطمينان حاصل کنيد که در تعامل با مشتريان و خريداران کاملا حرفه‌اي عمل مي‌کنيد. شما مي‌توانيد با استفاده از برنامه‌هايي مانند HoneyBook شروع کنيد. اين برنامه‌ها به کاربران کمک مي‌کنند که گردش کاري و تعامل خود با مشتريان را به‌صورت کارآتري سازمان‌دهي کنند.

-3 اجراي برنامه‌ها

قبلا براي اجراي يک برنامه در ابتدا به يک مکان فيزيکي احتياج بود، اما اغلب داشتن يک فضاي مناسب براي شروع کار با هزينه بالايي همراه است که مي‌تواند براي کسب‌وکار جديد دلهره‌آور باشد. در حال حاضر، تعدادي ابزار در دسترس کارآفرينان وجود دارد که اين امکان را به شما خواهد داد که بدون هزينه‌هاي بالا به مشتريان دست پيدا کنيد. اين ابزارهاي برخط به شما کمک مي‌کنند که هر کاري، از تبليغات ارزان کسب‌وکار خود گرفته تا ارتباط با مشتريان جديد را انجام دهيد. اما يکي از بزرگ‌ترين منفعت‌هاي ابزارهاي آنلاين، توان فروش محصولات در حداقل هزينه است. وب‌سايت‌هايي مانند Etsy، آمازون، Shopify و eBay به شما اجازه مي‌دهند محصولات خود را بدون نياز به ساخت وب‌سايت تجارت الکترونيک خود به فروش برسانيد.

-4 پشتيباني بگيريد

تعدادي از سازمان‌ها براي کمک به کسب‌وکارهاي جديد، کارآفرينان و ديگر کسب‌وکارهاي کوچک ايجاد شده‌اند. در بين آنها اداره کل کسب‌وکارهاي کوچک ايالات‌متحده (U.S. Small Business Administration) وجود دارد. اين سازمان دولتي تعدادي مرکز توسعه کسب‌وکارهاي کوچک در ايالت‌هاي کشور ايجاد کرده است که منابعي مانند برنامه توسعه کسب‌وکار، کمک توليدي، وام‌هاي مالي کمکي، کمک‌ به تهيه و تنظيم قرارداد، کمک به تحقيقات بازاري و راهنماي مراقبت‌هاي بهداشتي را ارائه مي‌دهند. يکي ديگر از سازمان‌هاي غيرانتفاعي ملي ارائه‌دهنده خدمات، SCORE است که کارآفرينان را با مربيان کسب‌وکار مرتبط مي‌کند. علاوه‌بر اين، کسب‌وکارهاي جديد بايد از فضاهاي همکاري استفاده ببرند. بسياري از فضاهاي همکاري علاوه بر ارائه خدمت به‌عنوان يک محيط کاري بزرگ، منابع و فرصت‌هاي يادگيري را براي اعضا فراهم مي‌کنند. به‌علاوه، بسياري از سازمان‌ها مناسب گروه‌هاي خاصي از کارآفريني و نيازهاي خاص آنها هستند.

-5 به همه بگوييد

يافتن توازن بين تعامل با خريداران بالقوه و مشتريان و حفظ امنيت شغلي، براي شما مهم است. نبايد نگران فاش شدن اطلاعات باشيد، اما اطمينان حاصل کنيد که کارفرمايان شما درباره تعهد شما سوال نمي‌کنند، هنگامي‌که در مورد آن صحبت مي‌کنيد، تاکيد بر اينکه اين يک پروژه جانبي» است، داراي اهميت است. هنگامي‌که شما بر جانبي بودن اين اقدام تاکيد مي‌کنيد، براي به اشتراک‌گذاري تلاش‌هاي جديد خود با همکاران، دوستان و خانواده، درنگ نکنيد. اين مورد را در امضاي ايميل خود وارد کنيد، به رسانه‌هاي اجتماعي و حتي در مطبوعاتي که در انتظار منتشر شدن هستند، ارسال کنيد. تا اندازه‌اي که مي‌توانيد، به سرعت به هر تعداد از افراد که مي‌توانيد بگوييد. شما هرگز نمي‌دانيد که رشد يک کسب‌وکار جديد از کجا شروع مي‌شود. هر چه پيامتان را بيشتر گسترش دهيد، سريع‌تر رشد خواهيد کرد.

منبع Entrepreneur :

پيامدهاي بدرفتاري در محيط كار

شگفتي آفريني ، يك تاكتيك خوب براي مذاكره

هيچ روش واحدي براي برخورد با همه کارمندان وجود ندارد

کسب‌وکار ,يک ,کنيد ,يا ,کاري ,مشتريان ,يک کسب‌وکار ,که به ,است که ,به شما ,وجود دارد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یونیت دندانپزشکی نقش زنان